Shop Mobile More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
March 4, 2006
Image Size
127 KB
Resolution
550×400
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
5,523 (1 today)
Favourites
83 (who?)
Comments
50
Downloads
2,366
×
Made for 's collab and, despite being informed not to be super random about it, I think I did well.

Music: System of a Down - Violent Pornography (used under 10 seconds)

B3n, Wez, Curly Sam, Ruth, Cloudlock, Rich, Plebby, THWZMWTWABFAA and Watchic (c) Me
Ristar (c) Sega
Headdy (c) Treasure
Parappa (c) SCEI/Rodney A Greenblat/NanaOnSha
Ed and Mustang (c) Square-Enix (meh, it's close enough)
Add a Comment:
 
:iconthewacko4u:
TheWacko4u Featured By Owner Feb 6, 2012  Student General Artist
hahaha *sigh* i dont get it.... ^.^"
Reply
:iconpataponfan:
PataponFan Featured By Owner Dec 3, 2008  Hobbyist Digital Artist
XD YAY! Ristar and Parappa!
Reply
:iconthegreatmc:
TheGreatMC Featured By Owner Oct 27, 2008
It's nothing short of a miracle that Favic...ooops..rather: !Favic din't turned up on this occasion...Anyway, applause for your work!:clap:
Reply
:icongreatestaether:
GreatestAether Featured By Owner Jul 23, 2008
OH my god this makes me so happy espescially since you included Ristar and maybe just maybe you can help me make that picture of Ristar into my Icon if it's ok
Reply
:iconequine-hi:
Equine-hi Featured By Owner Feb 16, 2008
the fanboy's wearing pink O.o. What soes the last slide say?
Reply
:iconequine-hi:
Equine-hi Featured By Owner Feb 16, 2008
shit. I meant to say "does". It's like "Look what I did to a penny" or something. My eyes hurt>.<
Reply
:iconshadogal94:
Shadogal94 Featured By Owner Mar 10, 2007
great job. i like the music choice. :nod:





heh, short@$$... :laughing:
Reply
:iconangelhomie:
Angelhomie Featured By Owner Feb 12, 2007
lol....EDWARD!!!
Reply
:iconhellohallo:
hellohallo Featured By Owner Jan 2, 2007
Damn, that's catchy.
Reply
:iconcrush-180:
Crush-180 Featured By Owner Oct 20, 2006
the song is spinnin' in my head.
everybody everybody everybody everybody~~
good work
Reply
:iconryu120488:
Ryu120488 Featured By Owner Sep 20, 2006
Ristar and HEaddy... haha... i dont remember when was the last time i played those games...
Reply
:icontairyoku:
tairyoku Featured By Owner Apr 11, 2006
haha, nice, I like the comment of edward in there X3, cool work with flash, flows very well together, great work =3
Reply
:iconbigdreamer234:
BigDreamer234 Featured By Owner Mar 31, 2006
nvm, I found it
Reply
:iconbigdreamer234:
BigDreamer234 Featured By Owner Mar 31, 2006
When's this collab gonna be done anyways?
Reply
:iconsuperdupersonic:
SuperDuperSonic Featured By Owner Mar 20, 2006
really cool :D I how theres a bunch of characters :D
Reply
:iconlombax2007:
Lombax2007 Featured By Owner Mar 16, 2006
I saw Ed :D
Reply
:iconchaz-the-kuangshi:
Chaz-the-Kuangshi Featured By Owner Mar 13, 2006  Hobbyist Traditional Artist
You included the fanboy? O-o;

Looks good to me, though. XP
Reply
:iconmr-darlington:
mr-darlington Featured By Owner Mar 9, 2006
Fast and funny :lmao: Even though its not a loop, ive watched it loop many times!
Reply
:iconsuperrex:
SuperRex Featured By Owner Mar 9, 2006  Hobbyist Filmographer
great tune, I could just dance to it all day.
Reply
:iconkasuke-ishatara:
Kasuke-Ishatara Featured By Owner Mar 7, 2006
I can't want to see the full collab.
Reply
:iconmonodi:
Monodi Featured By Owner Mar 5, 2006
My personal favorites are Parrapa, Ruth and the Fanboy
Reply
:iconan1me:
AN1ME Featured By Owner Mar 5, 2006
wow, this is amazing, your flash animations are awesome ^^
Reply
:iconrijeto:
Rijeto Featured By Owner Mar 5, 2006
cools
Reply
:iconnandi:
nandi Featured By Owner Mar 5, 2006
lol, damn gory pr0n
Reply
:iconericblak1947:
ericblak1947 Featured By Owner Mar 5, 2006
another amazing flash, i like you art style!
Reply
:iconpincon:
Pincon Featured By Owner Mar 5, 2006
Short ass
Reply
:iconshineth:
ShineTh Featured By Owner Mar 4, 2006
"Look what I did to a penny"
Reply
:iconshineth:
ShineTh Featured By Owner Mar 4, 2006
O_o Very random.
Reply
:iconasukki-chan:
Asukki-chan Featured By Owner Mar 4, 2006   General Artist
:XD: How funny! The music's catchy too
Reply
:iconhellraiser1:
Hellraiser1 Featured By Owner Mar 4, 2006   Filmographer
wonchop!? this is a collab part?

if there is another violent pornography collab, its forced to be canceled. unless its mine and i dont remmeber giving u a part.

TEL ME NOW!
Reply
:iconwonchop:
Wonchop Featured By Owner Mar 4, 2006  Hobbyist Filmographer
Take it up with
Reply
:iconcerebral-animations:
cerebral-animations Featured By Owner Mar 4, 2006   Digital Artist
i saw this on sheezy, you changed the ending. (for the better)

sweet.
Reply
:iconinspectornills:
Inspectornills Featured By Owner Mar 4, 2006
hehehe, awesome characters. :XD:

nice work! :D
Reply
:icondarkshadow8181:
darkshadow8181 Featured By Owner Mar 4, 2006
delishiously awsome. :drool:
Reply
:iconlazymuffin:
LazyMuFFin Featured By Owner Mar 4, 2006
I love that part of that song ^_^
Reply
:iconsonicrocksmysocks:
SonicRocksMySocks Featured By Owner Mar 4, 2006  Professional Digital Artist
wow...this is awesome XD I love this! I didn't expect to see Ed and Roy in there, I busted out laughing~
Reply
:icondarkeon:
Darkeon Featured By Owner Mar 4, 2006
Yeah, that part of it was pretty funny.
Reply
:iconsprite37:
Sprite37 Featured By Owner Mar 4, 2006  Professional Digital Artist
Father of God, now that's burned into my brain... :XD:
Reply
:icondeathwish09:
Deathwish09 Featured By Owner Mar 4, 2006
omg I love it soo much! haha
Reply
:icondupic:
Dupic Featured By Owner Mar 4, 2006
Cool can't wait to see the whole collab :D
System of the down OWNS
Reply
:iconkaitos-106:
Kaitos-106 Featured By Owner Mar 4, 2006  Hobbyist General Artist
heh this rocks short but cool nice work wonchop
Reply
:iconqwazin:
Qwazin Featured By Owner Mar 4, 2006
Crazey : D
Reply
:iconblackmagenasu:
blackmagenasu Featured By Owner Mar 4, 2006
Nice. And you got one of my fav parts of that song, too. Can't wait to see the whole collab, now. :D
Reply
:iconsolid-snake1991:
Solid-Snake1991 Featured By Owner Mar 4, 2006
Gory PORN, not pron. Still, fav
Reply
:icondarkeon:
Darkeon Featured By Owner Mar 5, 2006
That was the intention.
Reply
:iconbeetleborg:
Beetleborg Featured By Owner Mar 4, 2006   Traditional Artist
Totally awsome :)
Reply
:iconseparateentity:
SeparateEntity Featured By Owner Mar 4, 2006   Digital Artist
Cool, but it could've looped a lot better.
Reply
:iconwonchop:
Wonchop Featured By Owner Mar 4, 2006  Hobbyist Filmographer
it's not a loop. it's a collab part.
Reply
:icondarkeon:
Darkeon Featured By Owner Mar 5, 2006
Yeah, kinda obvious, dude.
Reply
:icondarkeon:
Darkeon Featured By Owner Mar 5, 2006
I mean, of course it's a collab part. Read descriptions before acting stupid X3
Reply
Add a Comment: