Shop Mobile More Submit  Join Login
To Reset your Buzz Lightyear.. by Wonchop To Reset your Buzz Lightyear.. by Wonchop
Mmm, very subtle Mr Lasseter.

For those who don't get it, watch the new Toy Story 3 trailer: [link]

Woody, Buzz and Rex (c) Disney/Pixar
Add a Comment:
 
:iconcomics4life:
comics4life Featured By Owner May 16, 2015  New Deviant
OMG i died laughing when i saw this
Reply
:iconjakepearl:
Jakepearl Featured By Owner Nov 29, 2014
dirty joke is dirty.
Reply
:iconthemagiclawnmower:
TheMagicLawnMower Featured By Owner Oct 7, 2013
lol
Reply
:iconmrrackle:
MrRackle Featured By Owner Aug 11, 2013  Student General Artist
I cried laughing...
Reply
:iconstrikethestaraptor:
StrikeTheStaraptor Featured By Owner Jul 4, 2013
I CANT UNSEEEEEEE
Reply
:iconcrazitaco:
crazitaco Featured By Owner Aug 31, 2012
O___________O
cannot unsee
Reply
:iconpurplelazerz:
PurpleLazerz Featured By Owner Aug 28, 2012  Student Filmographer
Ermahgerd this is great but imo rex should say "But I don't wanna use my finger!"
Reply
:iconlovejohnnydepp2:
LOVEjohnnyDEPP2 Featured By Owner May 24, 2012  Hobbyist General Artist
This has to be the funniest thing in the history of funny things..XD

Buzz's face is priceless!
Reply
:iconwornoutconverse:
WornOutConverse Featured By Owner Mar 6, 2012  Hobbyist General Artist
xD This is totally the way it happened. :P
Reply
:iconaveku-chan-kataang:
Aveku-chan-Kataang Featured By Owner Dec 21, 2011
OH MAI GOD
XDDDD
Reply
:iconnurseboobies:
NurseBoobies Featured By Owner Oct 29, 2011
LOL!!! XD XD XD
Reply
:iconpetrus450:
Petrus450 Featured By Owner May 17, 2011
Aah a memmorys this scene was my favorite moment Spanish Buzz i laughed so muchXD
Reply
:iconpetrus450:
Petrus450 Featured By Owner May 17, 2011
Aah a memmorys this scene was my favorite moment Spanish Buzz i laughed so muchXD
Reply
:icontobi501:
Tobi501 Featured By Owner Jan 29, 2011  Student Artist
*dirty mind* owo
Reply
:iconziocx:
ziocx Featured By Owner Jan 26, 2011
XD AwEsOmE
Reply
:iconi-love-da-kitties:
I-Love-DA-Kitties Featured By Owner Jan 8, 2011
oh gawd...that part made me lol my ass off
Reply
:iconnickiethefox12:
nickiethefox12 Featured By Owner Dec 29, 2010
LOLOLOLOLOLOL
I LOVE THIS PART
Reply
:iconeddyslilsis:
eddyslilsis Featured By Owner Dec 28, 2010  Hobbyist General Artist
HAHAAAA!! Mr. Lasseter is awesome <3
Reply
:iconrotritter:
RotRitter Featured By Owner Oct 13, 2010  Hobbyist General Artist
hahaha
Reply
:iconajnosftw:
AjnosFTW Featured By Owner Sep 18, 2010  Student General Artist
:rofl:
Reply
:iconduckyworth:
Duckyworth Featured By Owner Aug 30, 2010  Hobbyist Digital Artist
Hillarious. :lol:
Reply
:iconmuchacha10:
Muchacha10 Featured By Owner Aug 17, 2010
homigawd. poor buss. scarred emotionally.
Reply
:iconlostsoul-x:
LostSoul-x Featured By Owner Jul 27, 2010
lmao. <3 this picture is all im gonna think about the next time I see this scene x3
Reply
:iconbluefeathergold:
bluefeathergold Featured By Owner Jul 18, 2010
how that movie will forever be pervy in my head XD
Reply
:iconviralcount:
ViralCount Featured By Owner Jul 16, 2010
Be careful to not keep button pressed for more than five seconds...
Reply
:iconpwned-by-twilight:
pwned-by-twilight Featured By Owner Jul 10, 2010
Oh god... Oh god... OH GOD :noes: !!!
Reply
:iconheracross592:
heracross592 Featured By Owner Jul 8, 2010
lol that's a scene in the movie to love it
Reply
:iconvernfeathers:
VernFeathers Featured By Owner Jul 5, 2010  Hobbyist General Artist
OMG! LOL'd!!:rofl::rofl: Should I fav this...yes...yes I shall!!:giggle:
Reply
:iconharborjack:
HarborJack Featured By Owner Jul 4, 2010  Hobbyist Digital Artist
Perv thoughts...
Reply
:icondillydally40:
dillydally40 Featured By Owner Jul 4, 2010
LOL :) i saw that movie today :)
Reply
:iconedanarose:
EdanaRose Featured By Owner Jul 4, 2010  Hobbyist General Artist
:rofl:!!! vjdfgnjfknbfkjgb
OMG
Reply
:iconflammingcorn:
flammingcorn Featured By Owner Jun 29, 2010  Hobbyist Digital Artist
We were all thinking it, you're just drawing it. XD
Reply
:iconwolfzant:
WolfZant Featured By Owner Jun 27, 2010
Hahaha
I thought the same thing.
Just saw the movie
It was amazing
Reply
:iconmusingpadawan:
musingpadawan Featured By Owner Jun 25, 2010
I thought exactly the same thing!! Me and my twisted mind.... :D
Reply
:icongoma--and--lee-san:
Goma--and--Lee-san Featured By Owner Jun 24, 2010
LOL Yeaaah XD
Reply
:icondarkangelsv1:
Darkangelsv1 Featured By Owner Jun 24, 2010  Hobbyist Digital Artist
Oh god, I lol'd so much.
Reply
:icontornaroundtheedges:
TornAroundtheEdges Featured By Owner Jun 24, 2010
yea buzz got raped like 3 times in that movie
Reply
:iconloopy-lupe:
Loopy-Lupe Featured By Owner Jun 24, 2010
BEND OVEEEERRR
Reply
:iconbunnypower236:
bunnypower236 Featured By Owner Jun 23, 2010
don't do it~!! Ay dios mio!!! :XD:
Reply
:iconthefateofthemoon:
TheFateOfTheMoon Featured By Owner Jun 20, 2010
haha..NICE!
Reply
:iconsilvazelover2:
silvazelover2 Featured By Owner Jun 20, 2010  Hobbyist Digital Artist
dirty thoughts :iconicameplz:
Reply
:iconburtonfan85:
burtonfan85 Featured By Owner Jun 19, 2010
I like how you made Woody's hat lol
and the little spurs too :la:
Reply
:iconhitomi-sharingan:
Hitomi-Sharingan Featured By Owner Jun 18, 2010  Hobbyist Traditional Artist
Aye aye aye! :wow: :la:
Reply
:icondpluva:
DPluva Featured By Owner Jun 18, 2010  Hobbyist General Artist
I LOL'D. HARD.
Reply
:iconnekokitty447:
NekoKitty447 Featured By Owner Jun 18, 2010
I just saw this movie and i lol'd when this happned! Nice work!
Reply
:iconpattymcpancakes:
PattyMcPancakes Featured By Owner Jun 17, 2010  Professional General Artist
i thought the same thing when i saw that scene
Reply
:iconyellowvest123:
yellowvest123 Featured By Owner Jun 7, 2010  Hobbyist General Artist
:iconicameplz: ewww!, ~ :D
Reply
:iconprayergirl1:
PrayerGirl1 Featured By Owner Jun 5, 2010
That's just terrible!
Reply
:iconssbfanboy42:
SSBfanboy42 Featured By Owner May 4, 2010
LOL, doesn't that sound a bit dirty?
Reply
:iconzeldabuddy:
zeldabuddy Featured By Owner Jun 22, 2010
I love your siggy!!! hahaha ROFL!!!
Reply
Add a Comment:
 
×
Download PNG 601 × 582




Details

Submitted on
October 10, 2009
Image Size
171 KB
Resolution
601×582
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
27,379 (3 today)
Favourites
439 (who?)
Comments
100
Downloads
1,858
×